Уточнено відомості, які держреєстратор включає в БД
05.02.2014
Сьогодні на засіданні Уряду було схвалено проект, який, зокрема, уточнює перелік відомостей, що вносяться до бази даних про реєстрацію заяв і запитів під час реєстрації заяви.
Проектом постанови «Про внесення змін до Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно», розробленим Мін’юстом пропонується:
- уточнити перелік відомостей, що вносяться до бази даних про реєстрацію заяв і запитів під час реєстрації заяви (потрібно буде зазначати, зокрема, підставу для виникнення права власності, площу земельної ділянки/об’єкта нерухомого майна, цільове призначення земельної ділянки, тип об’єкта нерухомого майна);
- визначити порядок внесення записів до Реєстру у випадку видачі свідоцтва про право власності на нерухоме майно у зв’язку втратою чи пошкодженням документа, виданого до 01.01.2013;
- визначити порядок внесення записів до Реєстру у разі скасування держреєстрації прав на підставі судового рішення про скасування записів до реєстрів, що функціонували до 01.01.2013;
- передбачити можливість надання за заявою будь-якої фізичної чи юридичної особи витягу з Реєстру, який міститиме інформацію про наявність/відсутність відомостей про: нерухоме майно; право власності та суб’єкта цього права; обтяження прав на майно та суб’єкта цих прав.
Потреба у внесенні змін до діючого Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно пов’язана із прийняттям постанови Кабміну «Про затвердження Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно», яка набуває чинності 12.02.2014.