НКРСИ утвердила новые показатели качества доступа в Интернет
Правовые известия
26.12.2013
|
НКРСИ на своем очередном заседании 24 декабря утвердила новые Перечни показателей качества телекоммуникационных услуг.
|
Затверджено нові Переліки показників якості телекомунікаційних послуг З метою забезпечення всебічного інформування споживачів про рівні якості телекомунікаційних послуг, які надаються операторами, НКРЗІ на своєму черговому засіданні, що відбулося 24 грудня 2013 року, прийняла рішення про затвердження Переліків показників якості послуг, рівні яких підлягають обов’язковому оприлюдненню операторами телекомунікацій у 2015 році (далі – Перелік). Йдеться про оприлюднення показників якості фіксованого телефонного зв’язку, рухомого (мобільного) зв’язку та показників якості послуг із доступу до Інтернету. Ці документи були розроблені НКРЗІ відповідно до статей 18, 21 Закону України «Про телекомунікації», пункту 3.2 Положення про якість телекомунікаційних послуг, затвердженого рішенням НКРЗ від 15.04.2010 № 174 (далі –Положення).
У прийнятому рішенні НКРЗІ зазначається, що відповідно до розділу 4 Положення операторам телекомунікацій належить протягом 2014 року провести випробування показників якості телекомунікаційних послуг та не пізніше 30 січня 2015 року подати до НКРЗІ відповідні звіти. Як відомо, НКРЗІ щороку узагальнює отримані від операторів телекомунікацій звіти про якість телекомунікаційних послуг та розміщує їх на своєму офіційному веб-сайті до 31 березня року, наступного за звітним. На відміну від поточного року, у 2015 році вперше будуть оприлюднені показники якості послуг доступу до Інтернету (відповідно до прийнятого наказу Держспецзв’язку від 28.12.2012 № 803 «Про затвердження показників якості послуг із передачі даних, доступу до Інтернету та їх рівнів»). Належним Переліком визначено, що вимірюванню та подальшому оприлюдненню підлягають вісім важливих показників якості послуг доступу до Інтернету, серед яких – нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості; відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності); відсоток звернень щодо організаційних чи технічних аспектів обслуговування; відсоток незадовільних з’єднань за швидкістю передачі даних тощо. |