28.11.2013
Комітет Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації рекомендує парламенту прийняти за основу законопроект, що встановлює вимоги до реклами споживчих кредитів.
Проект закону №2492а "Про внесення змін до закону "Про рекламу", автором якого є народний депутат від Партії регіонів Олександр Фельдман, пропонує встановити, що реклама надання споживчих кредитів повинна містити наступну інформацію:
- тип процентної ставки, фіксована плаваюча або обидві з них, разом з докладною інформацією про будь-які збори і послуги (реєстратора, нотаріуса, страховика, оцінювача тощо ) пов'язані з отриманням кредиту та укладенням договору про надання споживчого кредиту, включаються до загальних витрат споживача на кредит;
- загальну суму кредиту;
- річну відсоткову ставку по кредиту;
- термін, на який кредит може бути отриманий;
- у разі кредиту у формі відстроченої сплати за певні товари або послуги, - ціну за умови сплати готівковими коштами та суму будь-якого авансового платежу;
- загальну суму, яка виплачується споживачем, і суму окремих платежів.
Відповідно до законопроекту, якщо укладання договору про надання додаткових послуг, пов'язаних з кредитним договором, зокрема, страхування, є обов'язковим для отримання кредиту (або для його отримання на рекламованих умовах) і коли витрати на такі послуги не можуть бути встановлені заздалегідь, то зобов'язання по висновком такого договору також має бути зазначено "чітко, зрозуміло і ясно", разом з річною процентною ставкою по кредиту.