15.10.2013
Це не денні ходові вогні, це підфарники (габарити, протитуманки). Такий контраргумент потенційно може почути будь-який водій від інспектора ДАІ, що зупинив його за містом.
Введений до ПДР обов'язок водія авто з 1 жовтня по 1 травня включати на своєму автомобілі денні ходові вогні за містом, а за їх відсутності в конструкції транспортного засобу - ближнє світло фар, може обернутися додатковими хвилинами неприємного спілкування з правоохоронцями на дорогах.
Щоб зменшити ризик бути неправомірно оштрафованим (до бюджету або на кишеню), адвокат Олексій Святогор звернувся до МВС з проханням роз'яснити , що ж це таке «денні ходові вогні».
Відповідь виявилася напрочуд досить детальною. Адвокат опублікував її на сайті «Украина криминальная», а також порекомендував водіям роздрукувати документ і, якщо зовнішні світлові прилади їх авто відповідають пропонованим технічним вимогам, возити відповідь МВС у себе в бардачку. Для переконливості і власного спокою.
І якщо на трасі вас зупинять і будуть схиляти до сплати штрафу, можна продемонструвати лист і ввічливо запропонувати мотивувати, який саме технічний параметр (або його невідповідність) збентежила інспектора ДАІ.
Поряд із цим можна запропонувати описати всі міркування про невідповідність технічним параметрам в протоколі (якщо не вгамується), а також поцікавитися, чому на посту немає хоча б спектрометра.
Також можна задати купу інших питань, запропонувавши разом почитати європейські директивні документи, згадані в листі.
Адвокат О.Святогор вважає, що навряд чи знайдеться ДАІшник, який буде мудрувати і наполягати на штрафі в умовах підкованості водія технічними знаннями, офіційно процитованими і схваленими генерал-майором
МВС Сергієм Будником.
З технічними вимогами та текстом листа МВС можна ознайомитися тут.
«Украина криминальная»