З 22 по 26 липня 2013 року в суді відбулось опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду.
Результати
опитування відвідувачів Первомайського районного суду АРК
щодо якості функціонування суду, проведеного з 22.07.2013 р. по 26.07.2013 р.
З метою вивчення рівня довіри громадськості здійснено опитування відвідувачів суду щодо їх задоволення роботою суду: Доступність суду. Зручність та комфортність перебування в суді. Повнота та ясність наявної в суді інформації. Сприйняття роботи суддів, працівників апарату суду. Дотримання термінів судового розгляду. Враження від візиту до суду.
(прийняло участь в опитуванні 26 відвідувачів суду, відмовились прийняти участь біля 30 відвідувачів)
(відповіді на запитання за 5-бальною системою, де: 1 = цілком ні, 5 = цілком так, або 0 – не можу відповісти)
Питання |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Чи легко було знайти будівлю суду? |
|
4 |
|
1 |
|
21 |
Чи зручно паркувати автомобіль (достатньо паркувальних місць) біля будівлі суду? |
5 |
|
1 |
|
4 |
16 |
Чи є перешкоди у доступі до приміщення суду через обмеження охорони? |
|
4 |
1 |
3 |
|
18 |
Чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду? |
7 |
1 |
1 |
5 |
3 |
9 |
Чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію телефоном? |
8 |
|
1 |
1 |
|
16 |
Чи дозволяв графік роботи канцелярії суду вчасно та безперешкодно вирішувати справи у суді (подати позов, ознайомитись з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок та інше)? |
5 |
1 |
|
3 |
|
17 |
Достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання? |
|
|
1 |
|
3 |
22 |
Вільний доступ до побутових приміщень (туалетів)? |
7 |
1 |
2 |
1 |
1 |
14 |
Чистота та прибраність приміщень. Достатність освітлення? |
|
|
|
|
2 |
24 |
Зручність розташування інформаційних матеріалів та дошок оголошень? |
|
|
|
|
2 |
24 |
Задоволеність наявністю інформації щодо розташування кабінетів, залів судових засідань? |
|
1 |
|
|
2 |
23 |
Задоволеність наявністю інформації щодо правил допуску в суд та перебування в ньому? |
|
|
1 |
|
4 |
21 |
Задоволеність наявністю інформації щодо справ, що призначені до розгляду? |
2 |
|
|
3 |
2 |
19 |
Задоволеність наявністю інформації щодо зразків документів (заяв, клопотань, тощо) |
2 |
|
|
|
5 |
19 |
Задоволеність наявністю інформації щодо порядку сплати судового збору, реквізити та розміри платежів? |
4 |
|
|
|
|
22 |
Повнота та якість інформації на сторінці суду в мережі Інтернет? |
14 |
1 |
1 |
|
|
10 |
Чи користувались сторінкою суду в мережі Інтернет? |
15 |
2 |
1 |
|
|
8 |
Повнота та якість інформації на сторінці суду в мережі Інтернет? |
17 |
|
|
2 |
|
7 |
Старанність працівників апарату суду та відсутність помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків? |
6 |
|
|
|
3 |
17 |
Виявлення працівниками апарату суду доброзичливості, поваги, бажання допомогти? |
2 |
|
|
|
2 |
22 |
Виявлення працівниками апарату суду однакового ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу? |
3 |
1 |
|
|
4 |
18 |
Виявлення працівниками апарату суду професіоналізму, знання своєї справи? |
3 |
|
1 |
|
3 |
19 |
Вчасність (відповідно до графіку) початок останнього засідання по справі? |
6 |
|
1 |
2 |
3 |
14 |
Врахування побажання учасника судового провадження при призначені дня та часу засідання? |
8 |
|
|
1 |
3 |
14 |
Вчасне отримання повістки та повідомлення про розгляд справи |
4 |
|
|
|
1 |
21 |
Обґрунтованість затримки/перенесення слухань у розгляді справи? |
12 |
|
|
|
1 |
13 |
Неупередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому тиску, якщо такий був)? |
14 |
1 |
|
|
2 |
9 |
Коректність, доброзичливість, ввічливість судді? |
5 |
1 |
|
|
2 |
19 |
Надання можливості сторонам обґрунтовувати свою позицію? |
6 |
|
|
1 |
2 |
17 |
Чи вчасно отримали текст рішення по справі? |
4 |
|
|
1 |
4 |
17 |
Враження від візиту до суду:
|
Так |
Ні |
«Кращі, ніж очікували» |
19 |
- |
«Гірші, ніж очікували» |
- |
8 |
«Відповідають очікуванням» |
15 |
- |
Враження від візиту до суду у порівняні з очікуваними:
«Покращилась значно» |
15 |
«Покращилась несуттєво» |
2 |
«Залишилась без змін» |
1 |
«Дещо погіршилась» |
- |
«Значно погіршилась» |
- |
«Важко сказати» |
- |
«Не відповідали на питання» |
8 |
Враження від візиту до суду для відвідувачів, що були в суді раніше:
«Покращилась значно» |
6 |
«Покращилась несуттєво» |
1 |
«Залишилась без змін» |
2 |
«Дещо погіршилась» |
- |
«Значно погіршилась» |
- |
«Важко сказати» |
- |
«Не відповідали на питання» |
17 |
Загальна оцінка:
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
13 |
|
|
|
3 |
10 |