flag Судова влада України

В суді відбулось опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду

29 липня 2013, 09:22

З 22 по 26 липня 2013 року в суді відбулось опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду.

 

Результати

опитування відвідувачів Первомайського районного суду АРК

щодо якості функціонування суду, проведеного з 22.07.2013 р. по 26.07.2013 р.

З метою вивчення рівня довіри громадськості здійснено опитування відвідувачів суду щодо їх задоволення роботою суду: Доступність суду. Зручність та комфортність перебування в суді. Повнота та ясність наявної в суді інформації. Сприйняття роботи суддів,  працівників апарату суду. Дотримання термінів судового розгляду.  Враження від візиту до суду.

(прийняло участь в опитуванні 26 відвідувачів суду, відмовились прийняти участь біля 30 відвідувачів)

(відповіді на запитання за 5-бальною системою, де: 1 = цілком ні, 5 = цілком так, або 0 – не можу відповісти)

 

Питання

0

1

2

3

4

5

Чи легко було знайти будівлю суду?

 

4

 

1

 

21

Чи зручно паркувати автомобіль (достатньо паркувальних місць) біля будівлі суду?

5

 

1

 

4

16

Чи є перешкоди у доступі до приміщення суду через обмеження охорони?

 

4

1

3

 

18

Чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду?

7

1

1

5

3

9

Чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію телефоном?

8

 

1

1

 

16

Чи дозволяв графік роботи канцелярії суду вчасно та безперешкодно вирішувати справи у суді (подати позов, ознайомитись з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок та інше)?

5

1

 

3

 

17

Достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання?

 

 

1

 

3

22

Вільний доступ до побутових приміщень (туалетів)?

7

1

2

1

1

14

Чистота та прибраність приміщень. Достатність освітлення?

 

 

 

 

2

24

Зручність розташування інформаційних матеріалів та дошок оголошень?

 

 

 

 

2

24

Задоволеність наявністю інформації щодо розташування кабінетів, залів судових засідань?

 

1

 

 

2

23

Задоволеність наявністю інформації щодо правил допуску в суд та перебування в ньому?

 

 

1

 

4

21

Задоволеність наявністю інформації щодо справ, що призначені до розгляду?

2

 

 

3

2

19

Задоволеність наявністю інформації щодо зразків документів (заяв, клопотань, тощо)

2

 

 

 

5

19

Задоволеність наявністю інформації щодо порядку сплати судового збору, реквізити та розміри платежів?

4

 

 

 

 

22

Повнота та якість інформації на сторінці суду в мережі Інтернет?

14

1

1

 

 

10

Чи користувались сторінкою суду в мережі Інтернет?

15

2

1

 

 

8

Повнота та якість інформації на сторінці суду в мережі Інтернет?

17

 

 

2

 

7

Старанність працівників апарату суду та відсутність помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків?

6

 

 

 

3

17

Виявлення працівниками апарату суду доброзичливості, поваги, бажання допомогти?

2

 

 

 

2

22

Виявлення працівниками апарату суду однакового ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу?

3

1

 

 

4

18

Виявлення працівниками апарату суду професіоналізму, знання своєї справи?

3

 

1

 

3

19

Вчасність (відповідно до графіку) початок останнього засідання по справі?

6

 

1

2

3

14

Врахування побажання учасника судового провадження при призначені дня та часу засідання?

8

 

 

1

3

14

Вчасне отримання повістки та повідомлення про розгляд справи

4

 

 

 

1

21

Обґрунтованість затримки/перенесення слухань у розгляді справи?

12

 

 

 

1

13

Неупередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому тиску, якщо такий був)?

14

1

 

 

2

9

Коректність, доброзичливість, ввічливість судді?

5

1

 

 

2

19

Надання можливості сторонам обґрунтовувати свою позицію?

6

 

 

1

2

17

Чи вчасно отримали текст рішення по справі?

4

 

 

1

4

17

Враження від візиту до суду:

 

 

Так

Ні

«Кращі, ніж очікували»

19

-

«Гірші, ніж очікували»

-

8

«Відповідають очікуванням»

15

-

 

Враження від візиту до суду у порівняні з очікуваними:

 

«Покращилась значно»

15

«Покращилась несуттєво»

2

«Залишилась без змін»

1

«Дещо погіршилась»

-

«Значно погіршилась»

-

«Важко сказати»

-

«Не відповідали на питання»

8

 

Враження від візиту до суду для відвідувачів, що були в суді раніше:

 

«Покращилась значно»

6

«Покращилась несуттєво»

1

«Залишилась без змін»

2

«Дещо погіршилась»

-

«Значно погіршилась»

-

«Важко сказати»

-

«Не відповідали на питання»

17

 

Загальна оцінка:

 

0

1

2

3

4

5

13

 

 

 

3

10